на главную
manturs.narod.ru


confluence.org

К моим визитам



31-Мая-2013 – От 49°N 50°E выехали на грейдер к мосту через Большой Узень. У ВАЗа отвалился глушитель, пришлось ремонтировать. В Джангале нашли банкомат и дешёвый бензин. Вкусно поесть не удалось. От посёлка появляется асфальт. Качество его оставляет желать лучшего, но скорость резко возрастает. Дорога ремонтируется, часты объезды по обочинам. Второй экипаж решает до конца дня максимально подъехать к границе, что бы завтра до обеда быть дома. Мы хотим посетить ещё одну точку и заехать в Уральск.

За 22км до Чапаева сворачиваем с трассы на малозаметную степную дорожку. Она приводит нас к ферме и далее к слиянию. Последние 170 метров едем по степи без дороги. Степь ровная, появляется больше древесной растительности, лесонасаждения. Впереди нас ждёт Уральск и дорога домой. Всего за путешествие проехали 1500км, посетили 5 новых точек конфлюенции.


31-May-13 – From the 49°N 50°E confluence, we drove to the Bolshoy Usen Bridge. We had to repair our VAZ car, to tear off a muffler from the car. In Jangal settlement, we found an automatic cash terminal and inexpensive gas. We did not have a good something to eat there. There is asphalt from that settlement. The road have asphalt cover from the settlement. It is low quality but speed increased a lot. The road is under repair. There is many bypasses on side of the road. Second crew decided to go to the border in minimum distance to them will have been home at before lunch. We wanted to visit another confluence and call at Uralsk town on the way.

In 22 km from Chapaev town we turned from highway to an unobtrusive steppe road. The road leaded us to a farm and next to the confluence. We went on the steppe last 170 meters without a road. The steppe is plain There are trees and forests show up. Before us was waiting Uralsk town and a road to the home. We drove up in all 1500 km, and visited five new confluences in this trip.


31-мамыр 2013 – 49°N 50°E нүктесінен тас жолмен Үлкен Өзен арқылы түскен көпірге қарай шықтық. ВАЗ көлігіміздің астындағы түтін тетігі (глушителі) жұлынып қалып, соны жөндедік. Жанғалы деген елді - мекенде банкоматпен арзан жанармай таптық. Дәмді тамақтану ойымыз орындалмады. Ауылдан бастап әрі қарай асфальт көрінді. Жол сапасы тәуірлеу болғанда ғой деген ой туындайды, бірақ сонда да болса көлік жылдамдығы жоғарлады. Жол жөнделуде, сондықтан жол жиегінде айналып өту жиі. Екінші экипаж барынша күн батқанша шекараға жетуге шешінді, себебі ертеңіне түске дейін үйде болу керек. Ал біз, тағы да бір нүктені аралап Орал қаласына соққымыз келеді.

22-ші шақырымнан соң Чапаевқа дейін үлкен жолдан онша көрінбейтін дала түздік жолына қарай бұрылдық. Ол жол бізді бір фермаға алып шықты, әрі қарай жол жоқ. Соңғы 170 метрге дейін жолсыз. Бәрі біркелкі жазық дала, кей жерлерде ағаш-бұта тектес өсімдіктер, екпе ағаштар кездеседі. Алдымызда Орал, одан әрі үйге. Бұл саяхатта барлығы 1500 шақырым жер жүрдік, 5 жаңа нүкте конфлюенциясын араладық.




Пишите на